فروش اینترنتی انولع باتری خودروسبک وسنگین با ارسال رایگان

نوع آگهی: نردبان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09192988188
ایمیل:
EMDAMAARTIMAN@GMAIL.COM
دسته بندی:
لوازم وسایل نقلیه
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: 1,500,000 تومان
کد آگهی:
9775

باتریتو از امداد ما بخر، آخر ماه پولتو پس بگیر دانستنی های باتری امداد ما به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی باتری ایران در سومین سال فعالیت خود طرح ویژه ای را برای مشتریان اجرا می کند. این شرکت تصمیم گرفت جشنواره ماهانه ای را در ماه دسامبر راه اندازی کند که طی آن هر ماه به 5 نفر از مشتریان خود هدیه ای اهدا می کند. بر اساس این جشنواره هر ماه 5 نفر از مددجویان ما به قید قرعه انتخاب می شوند و هزینه های پرداخت شده به عنوان هدیه به آنها عودت داده می شود. این پروژه از اوایل آذرماه 1400 شروع شده و برندگان هر ماه در همین صفحه اعلام خواهند شد. امداد ما بزرگترین فروشگاه اینترنتی باطری ایران است که در سال 1400 به صورت رسمی شروع به کار کرد و در این مدت توانست گسترده ترین طیف باطری خودروهای ایرانی و باطری خودروهای خارجی را در کنار هم به مشتریان عرضه کند. Target Battery نه تنها یک فروشگاه آنلاین است، بلکه به عنوان یک ارائه دهنده خدمات خودرو نیز فعالیت می کند. تفاوت فروشگاه تعویضی ما با سایر فروشگاه های آنلاین معمولی در این است که با شراکت با الو باتری، علاوه بر فروش باتری خودرو، باتری های بی مصرف را نیز به صورت رایگان ارسال، نصب و خریداری می کند. از طرفی متخصصان امدادی ما همیشه آنها را نصب می کنند. ، سیستم برق خودرو خود را به صورت رایگان تست کنید و اگر مشکل از باتری نیست .هزینه باطری نو برگشت داده می شود و پس از تعمیر خودرو از همان باتری استفاده می شود. الو باتری دارای ناوگان توزیع بزرگ و تکنسین های متخصص است و در 15 شهر و استان در سراسر کشور فعالیت می کند. الو باطری از طریق آدرس اینترنتی emdadma.com در دسترس است و می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، همچنین می توانید با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید 02128424165-09192988188-09352520252 بدون کد شهر و ثبت سفارش. همچنین می توانید پس از تماس با ما برای راهنمایی مشاوره دریافت کنید، کارشناسان ما بهترین نکات باتری را برای نوع و تجهیزات نصب شده در خودرو به شما ارائه می دهند.

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
102 نفر
رتبه آگهی:
1

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.