لامپ ال ای دی افق ژرفانور پویا

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09015036945
ایمیل:
azarpransiib@gmail.com
دسته بندی:
لوازم برقی و آشپزخانه
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
2981

ژرفانور پویا فعالیت خود را از دهه 50 با تولید و توزیع انواع ترانسفورماتور مبدل های ولتاژ سیستم های برق اضطراری محافظ ولتاژ خانگی و صنعتی ترانس های اتوماتیک استابلایزر و UPS شروع کرده و سرانجام برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان و حضور موثر در بازار برق کشور در سال 1390 به عنوان شرکت به ثبت رسید. در سال های اخیرشرکت ژرفانور با افزایش توان مدیریتی و تکنولوژی خود محصولات دیگری شامل انواع لامپ های کم مصرف چراغ های ال ای دی و لامپ های گازی را به تولیدات خود اضافه نموده و در راستای تولید این محصولات موفق به کسب نشان استاندارد ملی کشور شده است. این مجموعه افتخار این را دارد که به عنوان اولین تولید و توزیع کننده لامپ های کم مصرف در ایران گامی بلند در جهت حفظ منابع انرژی کشور برداشته است. شماره تماس: 02166171897 وبسایت:

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
550 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.