خرید لامپ اضطراری شارژی

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09919112050-
ایمیل:
edisonkala7@gmail.com
دسته بندی:
فروش انواع لامپ و مهتابی
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: 105,000 تومان
کد آگهی:
2980

لامپ اضطراری ال ای دی شارژی RL-3123 از محصولاتی است که تو هر خونه ای باید حداقل یکیش وجود داشته باشه مخصوصا حالا که راه به راه برق میره ! این چراغ وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل است و می توان در خانه یا بیرون خانه از آن استفاده نمود. این لامپ اضطراری ال ای دی شارژی را می توانید در منزل ، محل کار ، اتومبیل ، مسافرت و هر مکان دیگری استفاده نمایید و نیز می توانید در حمام ، توالت ، اتاق کودک ، کمد ، گنجه و محیط های کوچک که میزان نور کمتری در آن است استفاده نمایید. برای دیدن و خرید و همچنین در یافت تخفیفات بیشتر در زمینه روشنایی و کالای ساختمان وارد سایت ما شوید کافیه عبارت ادیسون کالا را در گوگل سرچ کنی و وارد سایت ما بشی. یا برای خرید حضوری در اصفهان به آدرس : اصفهان خیابان پروین اعتصامی خیابان معراج (هفتون) خیابان فجر2 نبش کوچه4 (ادیسون کالا)

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
460 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.