آموزشگاه طلا و جواهر سازی طلافنون شعبه تهرانپارس

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09124857760-
ایمیل:
mobin.shariat@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1928

آموزشگاه طلافنون با سابقه 44 سال در زمینه آموزش طراحی و ساخت طلا و زیور آلات و طلاسازی و شاخه های ذیربط ( مخراجکاری - وکس - ریختگری - - طلاسازی - فروشندگی طلا و زیور آلات و ... ) دارای 11 شعبه مجهز و کادری دوره دیده و فعال در این زمینه در کنار شما هستیم تا با مشاوره شما و آموزش به شیوه اصولی و جامع به هدفتون برسونیم. 1-هزینه کلاس ها به صورت اقساطی می باشد. 2-در پایان هر دوره مدرک معتبر فارسی و انگلیسی به هنرجو اعطا خواهد شد. 3-حضور در نمایشگاه های بین المللی و اعطا مدرک بین المللی به هنرجو. 4-اموزش جدیدترین مدلها طبق چارت برنامه ریزی شده توسط اساتید برجسته طلافنون ( اموزش گام به گام و اصولی از مبتدی تا حرفه ای ) 5 - با مدارک طلا فنون قادر به اقدام برای کسب جواز طلا فروشی - نقره فروشی - کارگاه تعمیرات - کارگاه تولیدات طلا هستید. 6 - تمامی ابزار ها به روز و برقی

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
540 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.