آموزش مجسمه سازی نقاشی طراحی ویدیوارت نقش برجسته

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09126132325-
ایمیل:
kianianart@yahoo.com
دسته بندی:
آموزش
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1857

آموزش مجسمه سازی نقاشی طراحی ویدیوارت نقش برجسته. ملیحه کیانیان مجسمه ساز نقاش وطراح است و درزمینه ویدیو آرت و پرفورمنس فعالیت هنری دارد. بارها در جشنواره هاى ملى و بين المللى جوايز اول را دريافت نموده است. به مدت ٣٢ سال است كه بطور جدى مجسمه سازى مى کند. مدت ٢٨ سال اموزش مجسمه سازى و نقاشى و نقوش برجسته و طراحى و دكوراسيون و بعضا هنرهاى نمايشى را در برنامه كارى اش دارد. دارای لیسانس و فوق لیسانس در رشته مجسمه سازی از ایتالیاست ابداع کننده خمير چوب برای ساخت مجسمه در سال 1370و نقش برجسته سرعتى كه با نام رزين معروف شد درسال 1384 می باشد. تا به حال به صدها علاقمند اين رشته ها را آموزش داده است.حدود پنجاه نمايشگاه از مجسمه و نقاشى و ویدئو ارت در گالريها و موزه ها در ايران و ساير كشورها از جمله امارات تركمنستان وعمان و ژاپن و نيز ايتاليا داشته است

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
413 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.