پتینه کاری برجسته

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09124240279
ایمیل:
دسته بندی:
ساختمان و دکوراسیون
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1804

در پتینه برجسته از یک نوع خمیر برای ایجاد حجم روی دیوار یا اجسام استفاده می شود که ساخته شده از نوعی رزین آکریلیک پایه با افزودنی های مرتبط می باشد . این محصول دارای رنگ و حالت خمیری است و خاصیت بافت پذیری و ضخامت پذیری بالایی دارد و زمان خشک شدن آن طولانی نیست. مجموع این خواص به هنرمندان پتینه کار اجازه ایجاد بافت ها و الگوهای دلخواه را می دهد. این خمیر پتینه پس از خشک شدن بسیار محکم و مقاوم بوده و به دلیل خاصیت رنگ پذیری بالا به راحتی با انواع رنگ های پایه آب قابل رنگ آمیزی است. با استفاده از این خمیر انجام پتینه‌کاری روی دیوار به راحتی امکان پذیر است. برای ایجاد بافت در پتینه برجسته، مواد و مصالح پودری دیگری نیز استفاده می شوند که بسته به نوع محیطی که پروژه در آن اجرا میگردد توسط پتینه کار یا دیزاینر انتخاب خواهند شد

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
545 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.