دانلود پروژه مهندسی نرم افزار آموزشگاه تعلیم رانندگی

چهار سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09924505567-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1232

این پروژه یک تحلیل مهندسی نرم افزار مربوط به سیستم نرم افزاری آموزشگاه تعلیم رانندگی است که با نرم افزار رشنال رس رسم شده است. در این پروژه دو فایل ورد است که یکی نمودارها و دیگری تحلیل پروژه را شرح می دهد. در قسمت نمودارها، نمودار دی اف دی dfd سطر صفر(نمودار جریان داده یا نمودار کانتکست دیاگرام)، نمودار دی اف دی سطح یک، نمودار ای آر(موجودیت رابطه)، نمودار موردکاربرد، نمودار فعالیت، نمودار توالی، نمودار کلاس شرح داده شده است. در یکی دیگر از فایل های ورد مقدمه و شرح سیستم و محل اجرا ، محدوديت ها و نيازها، ارائه راه حل هاي سخت افزاري ونرم افزاري مختلف، برآوردهزينه، هزينه هاي مربوط به طراحي وتحليل، زمان بندی، چارت سازمانی، معرفی اکتورها و غیره توضیح داده می شود. همچنین فایل یو ام ال (رشناس رس) مربوط به رسم نمودارها هم موجود است برای خرید 09924505567 واتساپ تلگرام

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
660 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.