دانلود پروژه بانک اطلاعاتی ساعت گویا با مای اس کیو ال

چهار سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09924505567-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1208

این پروژه آماده یک پروژه پایگاه داده یا بانک اطلاعاتی می باشد که سیستم ساعت گویا را با استفاده از بانک اطلاعاتی my sql یا مای اس کیو ال پیاده سازی می کند. در این پروژه یک فایل ورد و پی دی اف وجود دارد که در آن تصویر کلیه جداول طراحی شده پایگاه داده با استفاده از مای اس کیو ال همراه نام جداول و فیلدهای آن قرار دارد. جداول پروژه شامل جدول(کارمند،اعداد ساعت،نوع صدا،استان انتخابی و کاربر و غیره)طراحی می گردند؛ و بیش از 15کوری(پرس و جو) (query) ایجاد می شود. لازم به ذکر است پروژه در محیط phpmyadmin عکس برداری شده است. ولی فایل اسکریپت آن که با پسوند sql می باشد در همه واسط کاربری ها مثل خود نرم افزار mysql تحت dos یا حالت mysql محیط php myadmin و یا هر محیط دیگر قابل اجرا می باشد. برای خرید با شماره تلفن 09924505567 واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
537 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.