دانلود الگوریتم و فلوچارت جمع n عدد با هم

سه سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09924505567-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1174

در این الگوریتم و فلوچارت از کاربر تعداد اعدادی که می خواهید چاپ کند گرفته می شود و سپس در هر سری یک عدد دریافت شده و جمع می شود در آخر نتیجه جمع یا حاصل جمع تمام اعداد در خروجی چاپ می شود این پروژه یک الگوریتم و فلوچارت جمع n عدد با هم می باشد. در این پروژه در یک فایل ورد الگوریتم جمع n عدد با هم نوشته شده است. در همین فایل ورد یک نمودار فلوچارت یا flowchart جمع n عدد با هم رسم شده است. فایل فلوچارت در نرم افزار visio طراحی شده است که عکس همین فلوچارت در فایل ورد هم آورده شده است. پس از خرید یک فایل ورد که شامل «الگوریتم و عکس فلوچارت جمع n عدد با هم » است به همراه فایل pdf الگوریتم و فلوچارت به همراه یک فایل visioکه در آن فلوچارت طراحی شده است قرار داده شده است. تمامی این فایل ها را در یک فایل zip قرار داده شده است. 09924505567 واتساپ یا تلگرام

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
552 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.