دانلود پاورپوینت با موضوع خارتنان یا خارپوستان

سه سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09924505567-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1124

به صورت خلاصه فهرست گزیده ای از موضوعات شامل مقدمه، خارتن یا خارپوست چیست؟، خارتنان چه موجوداتی هستند؟،توصیف خارتنان ، طبقه بندی خارتنان، ویژگی های رده لاله‌وشان یا کرینوئیدها، استفاده های تجاری و دارویی خیار دریایی،اطلاعات اولیه در مورد ستاره های دریایی، رده خارداران مانند توتیای دریایی، دستگاه گردش خون و عمل دفع، انواع توتیای دریایی و غیره به صورت بررسی شده است. این پروژه یک پاورپوینت (powerpoint) آماده با خارتنان یا خارپوستان می باشد و دارای حدودا 51 اسلاید می باشد. در هر اسلاید افکت وجود دارد رنگ متن به نحوی انتخاب شده است تا برای ارائه در کلاس های درسی و نمایش های جمعی مناسب و قابل مشاهده باشد. این پروژه همراه با تصاویری مرتبط با انواع خارتنان می باشد. این پروژه در سطح پروژه دانشجویی می باشد. برای خرید با شماره تلفن 09924505567 واتساپ یا تلگرام پیام دهید

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
542 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.