دوربین مداربسته بولت آی‌پی پاناسونیکwvspw631lt

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
( آگهی تاریخ گذشته )
ایمیل:
( آگهی تاریخ گذشته )
دسته بندی:
ساختمان و دکوراسیون
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
2971

دوربین مداربسته بولت آی‌پی پاناسونیک WV-SPW631LT، دوربین تحت شبکه‌ای است که تصاویر را با فرمت Full HD 1080p و با وضوح تصویر 1536×2048 نشان می‌دهد نکته جالب توجه این است که این دوربین مجهز به LEDهای مادون قرمز است و این ویژگی، تصویربرداری در صفر لوکس روشنایی را امکان‌پذیر می‌کند. در این دوربین IR LED به‌گونه‌ای کنترل می‌شود که با محیط مطابقت داشته باشد؛ در نتیجه دوربین مداربسته می‌تواند تصاویر واضح و بدون تاری را از چهره انسان تهیه کند. این دوربین مداربسته پاناسونیک از استاندارد IP66, NEMA 4X برخوردار است که مقاومت عالی آن را در برابر آب و گردوخاک نشان می‌دهد. این دوربین در حداکثر 50 درجه و حداقل 45- درجه دوام می‌آورد. مجموعه این عوامل سبب می‌شود که این دوربین مداربسته برای استفاده در فضاهای بیرونی انتخاب مناسبی باشد. تلفن تماس:03132264005 تلفن همراه: 09131153089

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
527 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی ویژه» کلیک نمایید.