توزیع کننده محصولات برق صنعت و ابزار دقیق

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
( آگهی تاریخ گذشته )
ایمیل:
( آگهی تاریخ گذشته )
دسته بندی:
ماشین و لوازم صنعتی
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1902

صنعت و بازرگانی ریحانی با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه توزیع برق و ملزومات صنعتی توانسته است در صنعت کشور بخوبی بدرخشد. این فروشگاه با بهره گیری از علم روز دنیا و کادری مجرب واحدی را در سال ۱۳۷۷ با مدیریت دانیل ریحانی در زمینه فیوزهای خاص در بخش صنعتی راه اندازی نموده است که تامین کننده قطعات و ملزومات شرکت های بزرگ از جمله: بانک کشاورزی بانک صادرات ایران سازمان آب برق گاز صنایع نفت و پتروشیمی  نیروگاهها کارخانجات سیمان نساجی  مترو کارخانه های معظم ذوب و ریخته گری کارخانجات کوره سازی صنایع پلاستیک و سازندگان و تولید کنندگان می باشد. صنعت و بازرگانی ریحانی نمایندگی محصولات ABB با نازلترین قیمت و زمان تحویل کوتاه. - کنتاکتورهاي ) فرمان-قدرت-مدولار-ميني کنتاکتور-کنتاکتور خازني  ABB - رله هاي حرارتي ABB يا بيمتال قابل نصب روي کنتاکتور در آمپرهاي گوناگون - کلي

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
462 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی ویژه» کلیک نمایید.