فرز سنگ 5 محور مدل نسترن

دو سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
( آگهی تاریخ گذشته )
ایمیل:
( آگهی تاریخ گذشته )
دسته بندی:
ماشین و لوازم صنعتی
محل:
خراسان رضوی - مشهد
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1899

اگر نیاز به تولید قطعات بزرگ و با دقت بالا از قبیل پیکره حوض و آبنما سر ستون سردیس و تندیس دارید بهترین انتخاب برای شما دستگاه سی ان سی پنج محور می باشد. این دستگاه که یکی از پیشرفته ترین ماشین آلات فرآوری مواد در دنیاست  به شما امکان تولید طیف مختلفی ازقطعات را خواهد داد.دستگاه علاوه بر کار بصورت تخت و روتاری و انجام تمام کارهای یک دستگاه سه محور و روتاری  به شما امکانات فوق العاده ای برای نمایش و اجرای طرحهای خلاقانه و جدید خواهد داد  بصورتیکه تقریباهیچ محدودیتی در اجرای ایده های خود نخواهید داشت. مهمترین وجه تمایز این دستگاه با سایر محصولات امکان زدن زاویه های منفی کار می باشد.زمانیکه قصدتولید یک پیکره انسانی را داشته باشید.دستگاه سی ان سی روتاری چهار محور کلیات کار را برای شما اجرا خواهد کرد اما تنها با وجود محور پنجم میتوانید داخل گوش یا پشت آن را تولید کنید

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
454 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی ویژه» کلیک نمایید.