دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت پروژه

چهار سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09924505567-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1235

این پروژه یک پروژه مهندسی نرم افزار رشته کامپیوتر با موضوع مدیریت پروژه است که در آن نمودارهای یوزکیس( بیش از 4 مورد)، نمودار فعالیت(اکتویتی) ( بیش از 8 مورد)، نمودار توالی سکونس (بیش از 8 مورد) ، نمودار همکاری، نمودار کلاس وجود دارد. این پروژه دارای یک فایل ورد شامل 56 صفحه است که نمودارها به همراه توضیح در آن است. علاوه براین فایل با پسوند mdl جهت بازنمودن در نرم افزار رشنال رس هم در آن وجود دارد. توضیح پروژه: در این پروژه در اصل مدیرکاربر گروه می تواند، پروژه های تحت دسترسی را مشاهده کند، وضعیت پروژه های تحت دسترسی را تغییر دهد، وظایف پروژه ها تغییر دهد و تعیین کند، وظیفه کاربرها را معین کند، و مدیر پروژه می تواند پروژه یا هر یک از کاربران را اضافه، حذف و ویرایش کند، برای خرید با شماره تلفن 09924505567 واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
628 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.