دانلود پروژه هواشناسی با اس کیو ال لایت

چهار سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09924505567-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1219

ین پروژه یک پروژه پایگاه داده یا همان بانک اطلاعاتی است که سیستم هواشناسی را با استفاده از نرم افزار اس کیوال لایت یا sqllite پیاده سازی می کند. در این پروژه یک فایل word و pdf وجود دارد که در آن تصویر کلیه جداول یا همان تیبل ها طراحی شده پایگاه داده(دیتابیس) با sqllite به همراه نام جداول و فیلدهای آن قرار دارد. جداول پروژه شامل جدول(کارمند،هواشناسی،امتیاز،عضو،استان وغیره) طراحی می گردند؛ روابط بین جداول ترسیم می گردد و بیش از 15کوری(پرس و جو) (query) ایجاد می شود. این پروژه یک نرم افزار نیست و هیچ فرمی ندارد. تنها طراحی جداول و کوری ها در آن قرار دارد. تمامی فایل های اس کیو ال لایت را می توانید با نرم افزارهای بازکردن اس کیو ال لایت باز کنید. همچنین آموزش راهنمای باز کردن فایل های اس کیو ال لایت در پروژه قرار داده شده است. برای خرید با 09924505567 تلگرام واتساپ

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
221 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.