دانلود پروژه اجاره ماشین عروس با اس کیوال

یک سال پیش

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09924505567-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1201

این پروژه یک پروژه بانک اطلاعاتی(پایگاه داده) است که سیستم اجاره ماشین عروس را با استفاده از نرم افزار اس کیوال سرور یا sqlserver پیاده سازی می کند. در این پروژه یک فایل ورد و پی دی اف وجود دارد که در آن تصویر کلیه جداول طراحی شده پایگاه داده با sql به همراه نام جداول و فیلدهای آن قرار دارد. جداول پروژه شامل جدول(کارمند،مدل،ماشین،مشتری،رزرو،اجاره وغیره) طراحی می گردند؛ روابط بین جداول ترسیم می گردد و بیش از 15کوری(پرس و جو) (query) ایجاد می شود. این پروژه یک نرم افزار نیست. دانلود می کنید: فایل توضیح و معرفی جداول sql بصورت تصویری فایل کدهای sql به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی فایل کدهای sql به منظور ایجاد جداول فایل پایگاه داده sql با پسوند mdf و ldf برای خرید با شماره تلفن 09924505567 واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
577 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره آسمان تبلیغ
در سایت آسمان تبلیغ می توانید تبلیغات کالاها و خدمات قابل عرضه خود را درج کنید و از همین طریق درآمد خود را افزایش دهید. «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.